Medierea ar putea aduce bunăstarea consumatorului

Consumatorii care depun reclamaţii la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, dar îşi pot recupera pagubele numai în instanţă au şi o altă alternativă, cea a medierii. Şeful OPC Bistriţa-Năsăud, Lorica Şut, a ţinut să comunice miercuri, în cadrul unei conferinţe de presă, că există mediatori interesaţi să preia astfel de cazuri, mai ales că, în ultimii trei ani, prea puţini bistriţeni au aflat, darmite să mai şi apeleze la această variantă de rezolvare a conflictelor. Avantajele medierii sînt tarifele mai mici, care sunt suportate în părţi egale de cele două părţi, termene mai scurte şi lipsa bătăii de cap legate de un proces.

Comentarii

Publică un comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.
CAPTCHA
Vă rugam să completaţi codul din imagine în rubrica de mai jos.
Image CAPTCHA
Introduceţi literele din imaginea de mai sus.